تخفیف ویژه برای کاربران سال های قبل

همه عزیزانی که طی سال های قبل از طریق سایت Takegreencard.com در قرعه کشی گرین کارت آمریکا شرکت کرده اند , امسال از تخفیف ویژه %30 دربسته های دو تا پنج ساله علاوه بر تخفیفات قبلی بهره مند می شوند.

قدردان اعتماد شما هستیم و به آن می بالیم.

تعداد قبولی از هر کشور در DV-2011

ASIA
AFGHANISTAN 97 ISRAEL 129 OMAN 3
BAHRAIN 15 JAPAN 298 QATAR 9
BANGLADESH 5,999 JORDAN 136 SAUDI ARABIA 91
BHUTAN 5 NORTH KOREA 2 SINGAPORE 35
BRUNEI 5 KUWAIT 88 SRI LANKA 515
BURMA 367 LAOS 3 SYRIA 132
CAMBODIA 434 LEBANON 214 TAIWAN 365
HONG KONG 43 MALAYSIA 133 THAILAND 77
INDONESIA 205 MALDIVES 4 TIMOR-LESTE 0
IRAN 2,819 MONGOLIA 279 UNITED ARAB EMIRATES 66
IRAQ 147 NEPAL 2,189 YEMEN 95

با توجه به جدول بالا ملاحظه می کنید که در قرعه کشی سال قبل  گرین کارت آمریکا, ایران دومین کشور در آسیا از لحاظ تعداد قبولی بوده است و با  مقایسه با نتایج قبولی ایران در دوره های قبلی که در پایین آمده است شاهد روند صعودی وافزایش شانس برنده شدن در لاتاری هستیم.

پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریعتر ثبت نام کنید تا شما هم یکی از برندگان خوش شانس گرین کارت کشور فرصت ها , آمریکا شوید.

تیم مجرب کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

DV-2001    740 DV-2002    703

DV-2003    768 DV-2004    1431

DV-2005    820 DV-2006    934

DV-2007  1361 DV-2008    1435

DV-2009 1689 DV-2010    2773

متن کامل قانون اساسی آمریکا

ما مردم ایالات متحده، به منظور تشکیل اتحادیه‌ای کامل‌تر، استقرار عدالت، تأمین آسایش ملی، تضمین دفاع مشترک، ارتقای رفاه عمومی و حفظ برکات آزادی برای خود و آیندگانمان، قانون اساسی حاضر را برای ایالات متحده آمریکا وضع و مقرر می‌نماییم.

اصل اول

بخش 1

کلیه اختیارات قانونگذاری اعطا شده در این قانون اساسی، به کنگره ایالات متحده مرکب از مجلس سنا و مجلس نمایندگان، واگذار می‌گردد.

بخش 2

[1] مجلس نمایندگان متشکل از اعضایی است که مردم ایالتهای مختلف هر دو سال یک بار آنان را انتخاب می‌کنند و رأی دهندگان در هر ایالت باید از همان شرایط لازم برای رأی دهندگان ایالتی که مجلس آن ایالت بیشترین نماینده را دارد، برخوردار باشند.

[2] هیچ کس تا زمانی که به سن بیست و پنج سالگی نرسد و هفت سال تبعه ایالات متحده نباشد و در زمان انتخاب، مقیم ایالتی که از آن‌جا انتخاب می‌گردد نباشد، نمی‌تواند نماینده (مجلس) شود.

ادامه خواندن “متن کامل قانون اساسی آمریکا”

دانشگاه های برتر در جذب دانشجویان بین المللی

حدود 600,000 دانشجوی بین المللی در موسسات عالی آمریکا ثبت نام شده اند . آنها از پراکندگی زیادی برخوردار هستند. (156 مجتمع دانشگاهی آمریکایی میزبان بیش از 1000 دانشجوی خارجی هستند). اما در بعضی از دانشگاهها بیش از 20 درصد جمعیت دانشجویان را تشکیل میدهند (کالیفرنیای جنوبی 21.3 درصد، دانشگاه کلمبیا 24.3 درصد، دانشگاه هاروارد 22.5 درصد و دانشگاه استانفورد 23.9 درصد).

تعداد دانشجویان خارجی در کالیفرنیا از همه بیشتر می باشد (77,987 نفر). پس از آن نیویورک (65,884 نفر) در رتبه بعدی قرار دارد.

ادامه خواندن “دانشگاه های برتر در جذب دانشجویان بین المللی”

قوه مقننه

در حالی که کنگره آمریکا در واشنگتن، دی.سی.، تشکیل جلسه می دهد، هیئت های مقننه در مراکز هر یک از 50 ایالت تشکیل می شوند تا مسائل ایالتی رابه بحث بگذارند و قوانینی اتخاذ کنند که برای شهروندان در محدوده زندگی شان قابل اجراست. همانند کنگره، 49 ایالت دیگر هم دارای قوه مقننه ای متشکل از دو مجلس هستند، که عمدتا از اعضای دو حزب سیاسی اصلی، یعنی جمهوری خواه و دموکرات تشکیل می شوند. تنها ایالت نبراسکا قوه مقننه ای دارای یک مجلس دارد، و تمامی اعضای آن رسما به “مستقل ها” معروف اند.

ادامه خواندن “قوه مقننه”

هالیوود

هالیوود (Hollywood) ناحیه‌ای در لس‌آنجلس (کالیفرنیا) آمریکاست که در شمال‌غربی مرکز شهر واقع شده است.

شهرت هالیوود به خاطر استودیوهای فیلمسازی آن است و واژه هالیوود اغلب به‌عنوان کنایه‌ای برای صنعت سینما و تلویزیون آمریکا به‌کار برده می‌شود.

در سال ۱۸۵۳ با ساخته شدن یک کلبه خشتی که بعدها هالیوود نام گرفت، هالیوود شکل گرفت و نام آن توسط H. J. Whitley که پدر هالیوود است انتخاب شد.

ادامه خواندن “هالیوود”

ایالات متحده آمریکا

ایالات متحدهٔ آمریکا (به انگلیسی: United States of America و به اختصار: USA) کشوری در آمریکای شمالی، و به پایتختی شهر واشنگتن دی‌سی است. آمریکا سومین کشور پرجمعیت و چهارمین کشور پهناور جهان است، و از لحاظ نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود. آمریکا با تولید ناخالص داخلی بیش از ۱۳٬۰۰۰ میلیارد دلار در سال و ۱۹٪ قدرت خرید جهان، بزرگترین اقتصاد در میان کشورهای جهان را دارا است. نظام حکومتی آمریکا در چارچوب قانون اساسی، و بر اساس سیستم جمهوری فدرال بنیان نهاده شده‌است. این کشور در سال ۱۷۷۶ میلادی (۱۱۵۵ ه.خ.)، در پی اعلام استقلال و اتحاد ۱۳ مستعمرهٔ سابق بریتانیا شکل گرفت.

ادامه خواندن “ایالات متحده آمریکا”

واشنگتن دی سی

پایتخت آمریکا شهر واشنگتن دی سی است . اما شاید برایتان جالب باشد که چرا به آن می گویند واشنگتن دی سی و خلاصه اینکه این دی سی اش چه معنایی دارد؟! آمریکااز پنجاه ایالت مستقل و جدای از هم تشکیل شده است . اما شهر واشنگتن جزو هیچ یک از ایالات متحده آمریکا نیست ! و در منطقه خودمختار کلمبیا واقع شده است. منطقه کلمبیا در واقع هدیه ای بود که مردم ایالت مریلند به همه ملت آمریکا دادند تا پایتخت کشور جدید آمریکا در آن بنا شود. شهری که به افتخار نخستین رئیس جمهوری ایالات متحده ” واشنگتن ” نامیده شد.

ادامه خواندن “واشنگتن دی سی”

ویزای گردشگری

ویزای گردشگری ( توریستی) برای کسانی صادر می شود که به منظور تجارت (B-1 ) و یا گردش  قصد دارند به ایالات متحده آمریکا وارد شوند.

مدارک مکمل
با توجه به نوع ویزای درخواستی و هدف از مسافرت، اسناد مکمل برای ارائه در زمان مصاحبه متفاوت خواهد بود. مدارک لازم برای هریک از ویزاهای شامل گردشگری در زیر نامبرده شده است:

ادامه خواندن “ویزای گردشگری”