اعلام زمان شروع و پایان DV-2017

طبق اعلام اداره مهاجرت آمریکا، ثبت نام از تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت هفت و نیم بعد از ظهر شروع و در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت هشت و نیم شب به پایان خواهد رسید.
پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از ازدهام ثبت نام های روزهای پایانی، ثبت نام خود را از هم اکنون در سایت Takegreencard.com انجام داده و با همکاران ما در ارتباط باشید.
امیدواریم این بار شما برنده این قرعه کشی باشید…

آخرین اخبار DV-2017

برای DV-2017، اتباع کشورهای زیر واجد شرایط نیستند، چرا که بیش از 50.000 نفر از شهروندان این کشورها به ایالات متحده در پنج سال گذشته مهاجرت نموده اند:
بنگلادش، برزیل، کانادا، چین (سرزمین اصلی متولد)، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، هاییتی، هند، جامائیکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، پرو، فیلیپین، کره جنوبی، بریتانیا (به غیر از ایرلند شمالی) و سرزمین های وابسته آن و ویتنام.

افراد متولد در هنگ کنگ SAR، ماکائو SAR و تایوان واجد شرایط هستند. هیچ تغییری دیگری هنوز توسط اداره مهاجرت امریکا اعلام نشده است.

معرفی قرعه کشی گرین کارت آمریکا (لاتاری 2017)

گرین کارت مجوز اقامت دائم در امریکاست که دارنده آن با در اختیار داشتن این کارت کلیه حقوق شهروندی ایالات متحده امریکا اعم از تحصیل، کار و زندگی را به دست می آورد. همچنین می تواند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد کند.

دولت آمریکا همه ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا میکند.

در صورتی که در این قرعه کشی برنده شوید، میتوانید به همراه خانواده تان به طور دائمی در آمریکا اقامت داشته و کار کنید. لاتاری گرین کارت بهترین فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید و زندگی کاملاً جدیدی را در آمریکا شروع کنید.

این قرعه کشی به واقع فرصتی باور نکردنی برای افرادیست که رویای مهاجرت به آمریکا را در سر می پرورانند، اما نمی توانند یا نمی خواهند درگیر کندی سرعت، هزینه زیاد، و فرایند نامطمئن مهاجرت شوند.

گرین کارت به مانند ویزایی مادام العمر برای شما تلقی خواهد شد. به شما فرصت اقامت و کار دائمی در آمریکا خواهد داد. بعد از این که ۵ سال از اقامت شما در آمریکا گذشت، قادر خواهید بود برای دریافت شهروندی (Citizenship) آمریکا اقدام نمایید. در همان حین مانند هر فرد دیگر، میتوانید کار کنید، کودکان خود را به مدرسه بفرستید، خانه بخرید و هر آنچه که یک شهروند آمریکایی اجازه انجام آنرا خواهد داشت، به جز حق رای داشته باشید.

شما تنها نیاز به فرآهم نمودن اطلاعات مورد نیاز مندرج در بخش شرایط شرکت کنندگان می باشید که تنها ۱۵ دقیقه وقت شما را به خود اختصاص خواهد داد.

وب سایت مرکز ما برای ایرانیان داخل و خارج کشور طراحی شده است.

زمان ثبت نام رسمی در سایت اداره مهاجرت آمریکا ما بین ۹ مهر الی ۱۱ آبان سال ۱۳۹۴، به مدت یک ماه می باشد.

بعد از این که مراحل ثبت نام را با موفقیت سپری کردید و بعد از اتمام مهلت ثبت نام، دولت آمریکا تمامی مدارک ارسالی به سایت را مورد بررسی قرار خواهد داد و در صورت احراز تمامی شرایط، آنها را برای قرعه کشی آماده خواهد کرد.

قرعه کشی تماماً توسط برنامه های کامپیوتری مخصوص اینکار و به صورت تصادفی انجام می گیرد. به طوری که هیچ گونه سهمیه بندی بین اتباع کشورهای شرکت کننده در نظر گرفته نمی شود. پس از اتمام مراحل قرعه کشی و انتخاب برندگان آن، دعوتنامه ای برای شخص منتخب به آدرس ایمیل او ارسال می گردد تا خود را برای مصاحبه آماده کند. نتایج این قرعه کشی در اردیبهشت ماه سال بعد اعلام میشود.

مرکز «Takegreencard.com» با استفاده از کادر مجرب و متخصص با سابقه چندین ساله در زمینه ثبت نام در لاتارى گرین کارت آمریکا میباشد. این کادر مجرب شما را از زمان ثبت نام اولیه تا برنده شدن شما در قرعه کشی پشتیبانى میکند. به شما اطمینان میدهیم، با ما هرگز تنها نخواهید ماند.