آیا می توان در خانه عکس لاتاری گرفت؟

عکس صحیح لاتاری

آیا می توان در خانه عکس لاتاری گرفت؟

دغدغه خیلی از افراد برای شرکت در لاتاری داشتن عکس استاندارد می باشد. خیلی از افراد به دلیل حساسیت بالای عکس در قرعه کشی لاتاری فکر می کنند این عکس حتما بایستی در عکاسی و مراکز مربوطه گرفته شود. ولی شما این عکس را می توانید با رعایت چند نکته استاندارد در منزل، محل کار و یا هر کجای دیگر با گوشی و یا دوربین شخصی خود تهیه کنید.

استانداردهای لازم برای گرفتن عکس لاتاری را با هم مرور می کنیم. عکس بایستی حتما دارای پشت زمینه سفید و یا طوسی خیلی روشن باشد.فضای بالای سر و ابتدای سر شانه های شخص مورد نظر بایستی در کادر عکس مشخص باشد. زاویه نشستن و نگاه کردن به دوربین بایستی کاملا مستقیم و بدون هیچ انحرافی باشد. در هنگام عکس گرفتن از گذاشتن عینک بر روی صورت خودداری کنین. در پشت زمینه عکس سایه شخص نباید باشد. عکس نباید شطرنجی و دارای کیفیت پایین باشد. عکس بایستی در ابعاد 600 پیکسل در 600 پیکسل باشد. رزولوشن عکس بایستی بین 300 تا 600 DPI باشد. برای آقایان داشتن ریش و سبیل ایرادی ندارد. برای بانوان داشتن حجاب و عدم داشتن حجاب ایرادی ندارد.موی سر نبایستی بر روی صورت باشد. در صورتیکه میتوانین این چند نکته را رعایت کنین، گرفتن عکس در منزل هیچگونه ایرادی ندارد ولی در صورتی که نمیتوانین این نکات را انجام دهید به عکاسی و مراکز مربوطه مراجعه نمایید.

شایان ذکر است افرادی که از طریق موسسه ما اقدام به ثبت نام می نمایند، تمامی ویرایش های عکس از قبیل ابعاد و رزولوشن و پشت زمینه و موارد دیگر توسط همکاران گرافیک ما انجام می شود.

فرصت را از دست ندهید…

امسال شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری خواهید داشت

درصورتی که واقعا برای ثبت نام صحیح در لاتاری گرین کارت و برنده شدن میخواهید دست به کار شوید، توصیه میکنیم شانس خود را هدر ندهید ، ابتدا کلیه مقالات مرتبط را از طریق www.takegreencard.net مطالعه نمایید وپس از بالا بردن اطلاعات خود، این کار را به کارشناسان ما با هشت سال سابقه محول کنید. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما:

از طریق تماس با شماره های 09120257520 و 09379335370

و

تلگرام با آی دی های https://telegram.me/dvlotterysupport و https://telegram.me/takegreencard1 ارتباط برقرار کنید.

خواست و امید ما برنده شدن هر یک از شما عزیران در لاتاری می باشد

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *