ثبت نام لاتاری با سابقه شغلی

سابقه شغلی لاتاری

کسانی که مدرک دیپلم را ندارند اما تمایل به ثبت نام لاتاری گرین کارت دارند این مطلب را مطالعه کنند.

مشاغل قابل قبول ثبت نام لاتاری:
اگر مدرک تحصیلی دیپلم به بالا ندارید، نیاز به داشتن شغلی خاص در بازه زمانی دو سال از پنج سال گذشته دارید که لیست این شغل ها در وبسایت رسمی کار ایالات متحده قابل مشاهده است
‏www.onetonline.org

آیا شغل من در این لیست هست؟
برای فهمیدن فقط کافیست شغل مورد نظرمان را به زبان انگلیسی در سایت جست و جو کنیم تا لیستی از کلمات کلیدی نزدیک به شغل ما پدیدارشود.
بعد از کلیک روی شغل مورد نظر صفحه جدیدی باز میشود که وظایف،تکنولوژی و مهارت و دانش مورد نیاز و سایر اطلاعات مربوطه را میبینید.
در بخش انتهایی صفحه به تیتر Job Zone بر میخوریم که گزینه title اگر بالای Job Zone Four یا خود آن باشد و همچنین SVP Range آن هم بین 7-10 باشد در این صورت شغل شما مورد تایید است و مشکل شما رو حل میکند.

نکته: داشتن یکی از شرایط Job Zone 4 یا تحصیلات دانشگاهی به تنهایی برای ثبت نام کافیست.. یا حداقل مدرک دیپلم دبیرستان یا داشتن شغلی طی دو سال در پنج سال گذشته با شرایطی که بالا توضیح داده شد.

فرصت را از دست ندهید…

امسال شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری خواهید داشت

درصورتی که واقعا برای ثبت نام صحیح در لاتاری گرین کارت و برنده شدن میخواهید دست به کار شوید، توصیه میکنیم شانس خود را هدر ندهید ، ابتدا کلیه مقالات مرتبط را از طریق www.takegreencard.net مطالعه نمایید وپس از بالا بردن اطلاعات خود، این کار را به کارشناسان ما با هشت سال سابقه محول کنید. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما:

از طریق تماس با شماره های 09120257520 و 09379335370

و

تلگرام با آی دی های https://telegram.me/dvlotterysupport و https://telegram.me/takegreencard1 ارتباط برقرار کنید.

خواست و امید ما برنده شدن هر یک از شما عزیران در لاتاری می باشد