شرط سنی لاتاری گرین کارت

شرط سنی لاتاری

ثبت نام لاتاری گرین کارت در سال های اخیر رویدادی قابل توجه برای ما ایرانیان شده است.

عده ای از کاربران اینقدر حساس هستند که فرآیند ثبت نام را اگر خودشان و یا  دیگران انجام دهند، باز هم دچار نگرانی هستند که درست انجام شده است یا نه

عده ای از کاربران هم از روی عادت هر ساله ثبت نام می کنند واین کار یک عادت سالیانه براشون شده و اصلا متوجه نیستند که حتی وارد چرخه قرعه کشی شده اند یا نه

انگار ما عادت کرده ایم به اینکه ابتدا کارمون رو انجام میدیم و بعد به دنبال درستی و غلط بودن اون کار و قوانین مربوطه به اون کار برویم

در این مقاله در کنار هم میخواهیم شرایط سنی برای شرکت در قرعه کشی لاتاری گرین کارت رو دقیق بررسی کنیم

محدودیت سنی به چه صورت می باشد

جالب است بدانید قانون مهاجرت اداره مهاجرت آمریکا هیچگونه محدودیت سنی را برای شرکت درلاتاری گرین کارت نگذاشته است.

بدین صورت که یک کودک یک ساله هم میتواند برای دریافت این ویزا ثبت نام نماید. اما تبصره ای وجود دارد به نام میزان تحصیلات!

این تبصره عنوان می کند که شما برای شرکت در لاتاری گرین کارت بایستی یا مدرک دیپلم دبیرستان و یا 2 سال سابقه کاری در 5 سال اخیر بر اساس قوانین اداره کار آمریکا را داشته باشید. اینجاست که سن وابسته به تحصیلات اهمیت پیدا می کند. یعنی اینکه شما 5 سال دارید و یا 90 سال برای شما محدودیتی جهت شرکت در لاتاری گرین کارت وجود ندارد ولی باید مدرک برابر با دیپلم دبیرستان آمریکا و یا دو سال سابقه کار در 5 سال گذشته آن هم با مشاغل عنوان شده اداره مهاجرت آمریکا که در مقاله مرتبط با شرایط شغلی لاتاری گرین کارت آمریکا به آن پرداخته ایم را دارا باشید.

افراد زیر 21 سال

نکته بسیار مهم و قابل توجهی که درباره شرایط سنی لاتاری گرین کارت وجود دارد افراد زیر21 سال می باشند. بدین صورت که فردی که مجرد هست و سن ایشان بین 18 تا 21 سال می باشد دارای امتیاز بسیار بیشتر نسبت به بقیه شرکت کنندگان در لاتاری گرین کارت می باشد. زیرا این فرد یک مرتبه می تواند به عنوان فردی مجزا ثبت نام کنند، یک مرتبه می تواند زیر مجموعه پدرو یک مرتبه هم زیرمجموعه مادر، یعنی عملا شانس این فرد برای برنده شدن در لاتاری گرین کارت سه برابرمی شود.

بالارفتن سن 21 سال بعد از اتمام ثبت نام

اگر سن شما در هنگام ثبت نام 21 سال و در هنگام برنده شدن بالای 21 سال بود هیچگونه مشکلی وجود ندارد. شما چه به عنوان مجزا و چه زیر مجموعه پدر و یا مادر ثبت نام خود را در لاتاری گرین کارت انجام دهید و بعد ازاعلام نتایج سن شما بالای 21 سال بود برای دریافت ویزا هیچگونه مشکلی نخواهید داشت.

فرصت را از دست ندهید…

امسال شانس بیشتری برای برنده شدن در لاتاری خواهید داشت

درصورتی که واقعا برای ثبت نام صحیح در لاتاری گرین کارت و برنده شدن میخواهید دست به کار شوید، توصیه میکنیم شانس خود را هدر ندهید ، ابتدا کلیه مقالات مرتبط را از طریق www.takegreencard.net مطالعه نمایید وپس از بالا بردن اطلاعات خود، این کار را به کارشناسان ما با هشت سال سابقه محول کنید. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما:

از طریق تماس با شماره های 09120257520 و 09379335370

و

تلگرام با آی دی های https://telegram.me/dvlotterysupport و https://telegram.me/takegreencard1 ارتباط برقرار کنید.

خواست و امید ما برنده شدن هر یک از شما عزیران در لاتاری می باشد